Terveellisempi pannukakku uunissa

Terveellisempi pannukakku uunissa

 

Tämä marjaisa pannukakku on rasvaton eikä siihen ole laitettu valkoista sokeria. Makeuttajana toimii kookossokeri. Pannari on gluteiiniton sekä maidoton. Terveellisempi herkku esim. kahvipöytään. Voit syödä pannarin tuoreiden marjojen, hillon tai kaurakerman tai jogurtin kera, miten sitten pannarit tykkäätkin syödä. Ja miten helppoa tämän valmistaminen onkaan :)

Terveellisempi pannukakku uunissa
Terveellisempi pannukakku uunissa

Jos pidät pannukakuista niin katsoppas myös näitä ohjeita:

Kevyempi-pannukakku
Mustikka-proteiinipannukakut
Parhaat-proteiiniletut
Terveelliset-suklaavohvelit
Kaura-banaanivohvelit
Joulunajan-proteiinipannukakut

Terveellisempi pannukakku uunissa

Recipe by Avokadoa&SitruunaaCourse: Makean nälkäänDifficulty: Helppo
Servings

6

servings
Prep time

5

minutes
Cooking time

15

minutes

Ainekset:

  • 3 kananmunaa

  • 3 rkl agavesiirappia, vaahterasiirappia tai hunajaa

  • 1 tl vanilijauutetta

  • 0,5 tl leivinjauhetta

  • 2,5 dl mantelijauhoa

  • Päälle
  • Tuoreita marjoja tai hedelmiä. Kermaa tai jogurttia. Ehkäpä loraus hunajaakin.

Valmistus ohjeet:

  • Kuumenna uuni 175 asteeseen.
  • Sekoita kananmunat, vaahterasiirappi tai hunaja sekä vanilijauute. Lisää joukkoon jauhot, joiden sekaan on lisätty leivinjauhe. Sekoita. (Voit laitaa muutaman marjan taikinan joukkoon)
  • Kaada seos voideltuun vuokaan (n. 25-30 cm halk.) Paista uunissa n. 15 minuutin ajan tai kunnes se on kypsää.
  • Anna pannarin jäähtyä hetken aikaa. Tarjoile tuoreiden marjojen kera. Nauti!
Terveellisempi pannukakku uunissa
kysely

Leave a Comment

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

*