Terveelliset suklaavohvelit

Suklaa-proteiiniletut

Proteiinipannarit tai tälläkertaa vohvelit, suklaiset sellaiset, nam. Vähän makeat, rapeapintaiset ja superhyvät. Mä en ole aamuisin pannareiden ystävä, mutta proteiinipannarit/vohvelit toimii mulla todella usein väli-tai iltapalana.

Terveellisissä suklaavohveleissa ei ole käytetty rasvaa (muuta kuin paistamisessa) eikä sokeria. Jauhoja on käytetty vain vajaan desin verran. Nesteeksi voi käyttää kauramaitoa tai sokeritonta mantelimaitoa. Ohjeessa on käytetty Whey-80 Suklaa heraproteiinia, jota käytän aina kun teen proteiinista smoothieta tai herkkuja. Star Nutritionin Whey-80 on korkealaatuinen proteiini, joka sopii niin palautumiseen kuin välipalaksi. Proteiinijauheissa on eroja ja ne käyttäytyvät vähän erilailla.

Vohvelit kannattaa ”paistaa” kookosöljyssä, mikä antaa lisää makua vohveleille. Suosittelen ruuanlaittoon CoCoVin kookosöljyä.

*Tämä postaus sisältää affiliatelinkkejä, joiden kautta saan pienen komission, mikäli päädyt ostamaan tuotteen. Komissiolla ylläpidän tätä blogia. Kiitos avustasi. Suosittelen vain niitä tuotteita joita olen itse käyttänyt ja todennut toimiviksi.

20200502 170816 2

Terveelliset suklaavohvelit (4-5 kpl)

  • Laita kaikki aineet blenderiin ja anna sekoittua tasaiseksi massaksi.
  • Kuumenna vohvelirauta. Levitä kookosöljyä paistopinnoille.
  • Anna paistua muutama minuutti kunnes vohvelin pinta on rapea.
  • Nauti marjojen tai esim maustetun rahkan kanssa.

Jos pidät proteiiniletuista niin kokeile myös näitä https://avokadoajasitruunaa.fi/parhaat-proteiiniletut/

Suklaa proteiiniletut

Sharing is caring!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Käytän evästeitä, jotta voin antaa sinulle parhaan kokemuksen sivustolla. Jos jatkat tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeet.
Ok
Privacy Policy